صاحب لوا

1396/1/12

دسته:پرورشی

بسم الله الرحمن الرحیم 

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
 

امسال توفیق این را داشتیم که با عنایت پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت صاحب الامر (عج) برنامه ای را تحت عنوان صاحب لوا برای بزرگداشت روز غدیر برگزار کنیم.

مشاهده ی منتخب تصاویر جشن     مشاهده ی منتخب تصاویر پشت صحنه        مشاهده ی کلیپ پشت صحنه جشن

از اواسط تیر ماه و با برنامه ریزی های صورت گرفته برای اردوهای تابستانی دانش آموزان دوره اول، برنامه ای جامع برای دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم تحت عنوان صاحب لوا با محوریت غدیر و با هدف برگزاری یک جشن برای خانواده ها شکل گرفت.

با توجه به تازه ورود بودن دانش آموزان هفتم به مدرسه و عدم آشنایی آنها با ساز و کار های دبیرستان، تصمیم بر این شد که برای همه دانش آموزان هفتم برنامه ای اختصاصی و زیر نظر  جناب آقایان فرزین و قربانعلی برگزار شود که هدف آن برگزاری یک جشن کامل با آماده سازی محتویات آن توسط خود دانش آموزان هفتم، برای روز آخر اردوهای تابستانی در مدرسه بود.

برای دانش آموزان هشتم و نهم، 4 عنوان کلاس انتخابی و با هدف تولید محتوای برنامه ی جشن غدیر با عناوین بیعت بیکران، حرامیان در احرام، راویان روشنی و نگارگران نور برای روزهای یکشنبه و به مدت 6 هفته در نظر گرفته شد.

با پخش شدن کارت دعوت طراحی شده توسط بچه های کلاس نگارگران  در هفته ی پنجم و آماده شدن برنامه های جشن، روز های یکشنبه و سه شنبه 4 و 6 شهریور ماه سالن آمفی تئاتر حسینیه ی در الزهرا (س) ، شاهد جشن دانش آموزی بچه های دوره اول برای خانواده های خود دانش آموزان بود.

در این برنامه اولیا با ورود به حسینیه و پس از پذیرایی، از غرفه های ارائه مطلب غدیر و کتابشناسی غدیر بازدید کرده و پس از شنیدن توضیحات دانش آموزان داخل غرفه ها، وارد سالن برنامه شدند.

با شنیدن نوای دلنشین قرائت قرآن توسط دانش آموز عزیز آقای موسوی پناه، برنامه جشن آغاز گردید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این جشن، حضور چندین نمایش، نمایش رادیویی، ارائه مطلب با نرم افزر پرزی، سرود و مسابقه تحت قالب یک نمایش کلی و با بیش از 40 نفر دانش آموز در طول 3 ساعت برنامه بود.

برای دریافت مشروح گزارش، بر روی دانلود ضمینه کلیک نمایید.