اطلاعیه شماره 5

1396/1/12

دسته:آموزشی

باسمه­تعالی

اطلاعیه شماره 5

ویژه ورودی­های پایه هفتم

دوره ۳۶ دبیرستان هاتف

ولی گرامی

با سلام و احترام

نظر به تعیین شهریه­ ی دبیرستان غیردولتی هاتف از سوی سازمان مشارکت­ های مردمی وزارت آموزش و پرورش، و دعوت از جنابعالی برای تکمیل امور مربوط به ثبت نام فرزند خود، خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمایید:

  • خواهشمند است در صورتی که تاکنون پرونده­­ ی دانش ­آموزی فرزند خود را تحویل دبیرستان هاتف، ننموده ­اید، پرونده­ ی مزبور همراه خود داشته باشید.
  • به استحضار می­رساند شهریه ­ی مدارس غیردولتی در دو قسمت اعلام می­شود که با عنوان شهریه­ ی مصوب و شهریه ­ی مکمل تعیین گردیده است که شهریه ­ی مکمل شامل کلیه ­ی برنامه ­های تابستانی و کلاس­ های فوق برنامه ­ی در طول سال تحصیلی می ­باشد. شهریه­ ی مصوب تعیین شده سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای دبیرستان غیردولتی هاتف (متوسطه­ ی اول) مبلغ 225/870/000ریال و شهریه­ ی فعالیت­ های مکمل مبلغ 85/830/000 ریال بوده است که پوستر مربوط به هر یک در دفتر دبیرستان نصب شده است.
  • پرداخت شهریه از سه طریق دستگاه کارت­خوان، واریز به حساب و صدور چک امکان­پذیر است.
  • شماره حساب 8126163468 نزد بانک ملت به نام آقایان محمود یوسف زمانیان، امیر فضائلی، سیدمحمدرضا احتشام و همچنین شماره­ی کارت حساب دبیرستان هاتف 3047-7912-3379-6104جهت واریز شهریه دبیرستان معرفی می ­شود. خواهشمند است در صورت انجام واریزی، تصویر فیش واریزی را به همراه داشته باشید.
  • خواهشمند است جهت تسریع در انجام امور تکمیلی، در صورت تمایل به پرداخت اقساطی شهریه، چک­های خود را در تاریخ ­های پنجم، پانزدهم و بیست و پنجم هر ماه تنظیم نمایید.
  • خواهشمند است نسبت به ثبت چک­ های صیادی در سامانه ­ی مربوطه به نام آقای محمود یوسف زمانیان به  شماره ملی 0033344078 ، در اولین فرصت اقدام فرمایید.
  •  در صورت نیاز به راهنمایی بیش­تر با روابط عمومی دبیرستان تماس حاصل فرمایید.

از شکیبایی و همراهی شما جهت انجام هر چه بهتر و به موقع این مرحله از ثبت نام، کمال تشکر و امتنان را داریم.

                                                                                           دبیرستان هاتف